Uimodståelig begivenhed registreringer: Hvordan man kan overvinde indvendinger om troværdighed

Uimodståelig begivenhed registreringer: Hvordan man kan overvinde indvendinger om troværdighed

Hvordan kan du opbygge et forhold til mennesker, der indsigelse mod registrering af dit arrangement baseret på din troværdighed? Her er et par forslag til forbedring af måde din udsigter se dit arrangement.

Kraften i troværdighed

Når dit arrangement er enten helt ny på markedet eller du forsøger at nå ud til et nyt publikum, etablere op foran troværdighed med dit publikum er vigtigt. Selvom din begivenhed er veletablerede, vil re håndhævelse af dens troværdighed bidrage til at øge deres tilstedeværelse.

Etablere hvem du er

Skabe troværdighed gennem oprettelse af en unik identitet som et “Institut” eller “Center” sammen med en beskrivelse af din mission. For eksempel, “Center for Personal Finance” eller “National Institute of (Udfyld tomme).”

Bruge industri eller højt profilerede forbindelser du kan have til at etablere og fremme et advisory board. Bruge “store navn” højttalere eller medformænd sammen med deres billeder på alle dine salgsfremmende materialer. Kendte navne, genkendelige ansigter og officielle-klingende enheder vil gå en lang vej at hjælpe dine deltagere knytte dit arrangement med større troværdighed.

Du er i godt selskab

Find dig selv en velrenommeret sponsor eller co-sponsor og derefter fremme skamløst din partnerskab. Hvis du endnu ikke har fastsat et ry, kan “låne” andres give dig en fantastisk fremmøde løft. Du smilende til dig selv, men det er sandt! Tænke over, hvad der sker, når Martha Stewart, eller Warren Buffett støtter et produkt, service eller virksomhed–mennesker genkende disse navne og knytte dem troværdighed (i visse brancher, anyway).

Fremtrædende fremme enkeltpersoner og/eller virksomheder, der har deltaget i tidligere begivenheder kan også starte instant troværdighed.

Har du bemærkelsesværdige højttalere?

Jack Welch

Donald Trump

Martha Stewart

Formand for en industri førende selskab

Eller sponsorer du kan fremme?

Cadillac

MetLife

En industri førende selskab

Endnu vigtigere… laver du alt, hvad du kan for at fremme dem?

Ingen kommentarer

Tilføj din kommentar